en dag jag sent glömmer

hallojsan! har märkt att statstiken krånglar, hmm.. blir ganska arg över det, men har dessvärre ingen lust att byta bloggportal (om det nu heter så) har haft blogspot, bloggplatsen och blogg såklart. men bogg är enklast, helt ärligt.
men ändå, igår hade vi riktigt trevligt, solen sken och det kunde inte bli bättre, fick besök på förmiddagen för vi firade nathalie i efterskott, T.D kom och landade med Helikoptern, och körde sen in en av dom som kom till linköping, sen for vi som var kvar in till Linköping eller ja, jag tror det var linköping där vi stannade först.
sen landade de med helikoptern, sen åkte dom runt lite, turades om och efter det in till bergsslussar, grillade och hade riktigt trevligt. sen drog vi därifrån, eller ja, en bit bort. och spelade kubb, och när vi kört två gånger så gick vi och köpte glass. satt och pratade där ett tag, och sen började vinden blåsa kallt och vi drog oss till bilarna, åkte hem och jag somnade som en stock! en dag jag sent glömmer.










lite halvokej bilder får duga, tog dock inte många kort under dagen, hade inte direkt tid, värmen tog kål på mig, kände inte för att fota.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!