e.l.f !

äntligen hämtat ut mitt e.l.f paket.
tack elin för du hängde med och hämtade det!


vad varmt det är! höll på att svimma, men det var det värt.
var överlycklig av att det kom iallfall, två saker var inte som jag trodde, vart faktiskt besviken. ska lägga upp bilder sen. men sen så skulle jag ju kolla upp bilder & så på sakerna innan, glömde dessvärre bort på dom två sakerna, men gjort är gjort! blir nog bra till nåt iallfall!
nej hörreni, nu ska jag inte sitta här längre, ska dricka min cola och fortsätta vara glad!
tredje/fjärde gången jag beställde, alltid lika glad när jag vet att det ligger och väntar på posten!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!