även om regn faller ner

halloj! har inte bloggat på ett tag, har inte haft lust.. men ja.
igårkväll beställde vi iallfall lite från h&m. det mesta var slutsålt (!) jobbigt.
Men jag beställde iallfall tre saker som jag gillade. dessvärre får ni inte se exakt hur de ser ut förrän jag får dom vilket skulle vara någon gång i veckan *yay*, fanns ganska mycket jag ville ha, men nöjde mig med de jag hittade!
inte så jätte svårt att se, men ja..
ville ha en annan sak, men den skulle inte ha kommit förrän november om jag inte minns fel. och då är ju sommaren över.. haha..


Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-11 @ 03:12:39
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Ha en fin dag sötnos! :*



gLÖm inte att tävla om en super snygg ring också, anmäl dig på bloggen, :D

2011-06-11 @ 09:05:46
URL: http://saveu.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!