farligt att börja, its like a drug

ni måste erkänna att om man spelar nåt, typ. vi säger ett spel som sims 3. Det blir jag riktigt lätt distraherad av, superkul. haha.

OCH SEN NÄR SPELET SLUTAR FUNKA FÅR MAN TYP.. UTBROTT!
mitt funkar inte tack vare att typ, grafikkortet inte stödjer som det ska? segsega dator, get a life.
Saknar mina två sims 3 spel. sims 2 är inte lika kul, right?
töntigt det lät, men vem bryr sig?

tråkigt inlägg, iknow. men jag har dessvärre inte mycket att skriva, ska käka nåt tror jag, magen kurrar..

vad för spel gillar ni?
(ska fota mina älskade spel någon dag, kamera batterierna laddar just nu)

hahahahaha, oj... gammal bild.. riktigt snyggt..
har redan gjort ett töntigt inlägg, varför inte lägga in en töntig bild? passar väl? right?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!